Posty

Turnus 5 - wielka bitwa

Obraz
 Nastał czas bitwy 5 Armii. Wszystkie korpusy przygotowywały się do niej kilka dni wcześniej, obmyślając strategię, symbole i cele. Jak zwykle bitwa była emocjonująca, dużo zwrotów akcji, do końca nie było wiadomo jak się potoczy. Obozowicze odwiedzili również Łomżę, żeby odetchnąć od fabularnych wyzwań i zjeść pyszną pizzę czy lody. Niektórzy zrobili ciekawe zakupy w tutejszym antykwariacie. Na ognisku oprócz smakowitych kiełbasek i szaszłyków, nie zabrakło podpłomyków z syropem klonowym oraz wielkiego show talentów, podczas którego każdy może pochwalić się tym co potrafi najlepieć robić.  Wilki trenują walkę na miecze czasem po kilka godzin dziennie, ale też podążają za wyzwaniem kontynuując swoje przygody w Wiosce Wrońce. Poznali moc ducha lasu i wydostali się z przeklętego miejsca. Larpowcy zagrali larp główny  "Uroczystość u Hrabiego Barringa", opowiadający o zawiłym świecie londyńskich artystów u schyłku XIX wieku. A także w larpa "Ostoja" - Cztery dwory, Wios...

Turnus 5 - Welcome to the Jungle!

Obraz
 Ostatnie dwa dni upłynęły pod hasłem "Welcome to the Jungle!" . Odbyła się impreza z udziałem dzikich zwierząt, a także bagienne kocury zanurzyły się w podlaskim błotku. Ryk dobiegający z Mamuciej Doliny usłyszało całe Podlasie. Na koniec imprezy sekcja kuglarska wykonała pokaz fire show. Tymczasem Zwiadowcy i Wilki trenują swoje wojownicze umiejetności skutecznego działania w terenie, celnego strzelania z łuku, a także pokonały na czas "Mordownię". Larpy piszą swoje larpy, a erpeżki podążąją szlakiem przygody, tam gdzie ich kości poniosą. GALERIA ZDJĘĆ:  https://photos.app.goo.gl/CeGYc69zx8BM3WrK6

Turnus 5 - pierwsze misje w terenie

Obraz
  Grupy RPG zaczęły przygodę w świecie Numenery, gdzie odkrywają tajemnice dawno zapomnianych ruin i wielkich artefaktów. Drużyny udały się w dalekie podróże, odtworzyły tańce starych cywilizacji, zbadały zaginione miasta i wydobyły materiały potrzebne do konstruowania nowych wynalazków. Larpowcy żyją codziennie w różnych światach. Między warsztatami uczącymi ich jak odgrywać rolę i jak tworzyć larpy. Jest intensywnie: na start zagrali w larp "Syndykat", bazowany na świecie Wiedźmina, następnego dnia miał miejsce larp o tajemniczej nazwie "Fiołkowa Iluminacja Iskrzących Spodków" - opowiadający o rzeczach równie tajemniczych. Swoje przygody kontynuowali grając w świecie Wolsunga. Larp "Miłość nie zna granic" to larp o sporze między rodziną niziołków i elfów, zmuszonymi do próby dogadania się. A to dopiero pierwsze dni larpowych wyzwań... Nasi młodzi Wiedźmini otrzymali od czarodziejki list z groźbą i rozkazem wyprawy do wioski Wrońce w celu wybadania sytuac...

Turnus 5 - wystartował

Obraz
 9 sierpnia w Mamuciej Dolinie wystartował turnus 5. Zjechali się Zwiadowcy , a także Wilki, Erpeżki i Larpiki. Odbyła się wielka Integra, identyfikacja korpusów, podczas której każda drużyna zaprezentowała wybrane czy też stworzone symbole na ten sezon wakacyjny. Te symbole pojawiły się na sztandarach, w piosenkach, okrzykach, a nawet powstał wiersz, którego autorem jest nasz najmłodszy obozowicz Antek lat 7. Oto i on: "My Miodożery jesteśmy wojownikami. Nie zwalczą nas w pojedynkę, ani parami. Choć mają szanse z nami, to bardzo małe. Pokonamy ich nie na chwilę, ale na stałe. Gdy się wzmocnimy, będziemy silniejsi. Jesteśmy wielcy, a oni mniejsi. Nawet dinozaury, nie mają szans z nami. My Miodożery jesteśmy wojownikami." Miodożer pojawił się również w symbolach erpeżków, jak stwór pokonujący słońce. Larpy zaś stworzyły symbol czarnego kota a Wilki utopca :) Larpy obecnie uczestniczą w warsztatach odgrywania postaci, ale też i pierwszy wiedźmiński larp za nimi. Zwiadowcy i Wil...

Turnus 4 - zakończenie

Obraz
 Żegnamy 4 turnus. Dyplomy i przydomki zostały przyznane, uhonorowano zwycięzców, powstały wspólne pamiątkowe fotografie. Do zobaczenia na kolejnych dziuplowych przygodach :) GALERIA ZDJĘĆ:  https://photos.app.goo.gl/smy3iUb4XDRVKV469

Turnus 4 - ostatnie rozgrywki

Obraz
Nadszedł czas na prezentację larpów konkursowych uczestników. Pierwszy opowiadał o rewolucji grupy zwanej Rewoltą, lecz czy na pewno plany tej szajki poszły zgodnie z planem? Drugi umiejscowił graczy w parku narodowym, gdzie grupa przyjaciół natknęła się na rządową misję badawczą dotyczącą działań tajemniczego kultu Ceryla... Kolejny larp konkursowy skupiał się na problemie świata wampirów i wilkołaków w czasach panowania Henryka VIII. Kto wie, jakie sekrety wyszły podczas spotkania dwóch wielkich frakcji. Ostatni larp konkursowy zabrał nas na Dziki Zachód, gdzie wiele różnych osobowości można spotkać. Co z tego wyniknie? Larp pokaże. Zwiadowcy ponownie zmierzyli się z Kalkarami, musieli zawalczyć o wolność swoich braci. Ponadto każdego dnia w pocie czoła tdoskonalą swe umiejętności zwiadowcze podczas zajęć z surwiwalu, treningów miecza, łucznictwie, szyfrowaniu...  Erpeżki również powoli zbliżają się ku końcowi swojej wędrówki, dokąd ich decyzje i kości doprowadzą? Ostatnie dni up...

Turnus 4 - w pogoni za przygodą

Obraz
Zwiadowcy skryli się wśród drzew, a gdy usłyszeli sygnał, napadli na karawanę wroga. Wybuchła zażarta walka. Udało się pojmać dowódcę bandy łotrów. W trakcie przesłuchiwania wyjawił, że Morgarath gromadzi siły, że może nawet być w posiadaniu bestii zwanych jako kalkary… Najemnicy ze zdwojoną siłą odbili swojego dowódcę. Zwiadowcy wiedzą, że muszą zachować czujność i być gotowi na wszystko. Larpowcy w pocie czoła pracują w grupach nad larpami konkursowymi, uczestniczą w warsztatach przygotowujących ich do larpowania. No i nadszedł wyczekiwany dzień, kiedy to wszyscy wzięli udział w wielkim larpie mistrzowskim "Bal u Baringa".  Erpeżkowa Kompania Rewolwerowców i indiańskich wojów zinfiltrowała jeżdżącą fortecę dr. Dariusa Hellstroma i znaleźli niepodważalne dowody na to iż zwozi eksperymentalną broń do Nowego Orleanu, wielu z nich okupiło jednak tę wyprawę ranami i bliznami, które zostaną z nimi do końca życia. Więc gdy jedni udali się do Oklahomy błagać indiańskiego uzdrowicie...