Turnus 6 - no to gramy!

 Wczoraj odbyły się emocjonujące rozgrywki w juggera i arrowballa, w których wzięły udział wszystkie korpusy.

Zwiadowcy spotkali się przy ognisku, gdzie dostali informacje na temat zbliżającej się karawany Morgaratha. Szykują  się więc do zastawienia zasadzki! Na szczęście pierwsze treningi miecza i łuku już za nimi.

Szkoła Wilka nieprzerwanie trenuje szermierkę poznając nowe techniki i postawy. Ponadto zgłębiając wiedze alchemiczną, wiedźmini powoli odkrywają tajemnice wioski Wrońce, na mieszkańcach której ciąży klątwa.

Grupa RPG wyruszyła w podróż na odległy i na wpół mityczny Archipelag Demonów. To jedyna możliwość, by odkryć sposób na skończenie kryształowej plagi w całym Lindarze i odkrycie nowych pradawnych Numener. Erpeżki nie wiedzą jeszcze jak niebezpieczna okaże się ich podróż.

Larpowcy przemierzają najróżniejsze światy, aby przeżywać co i rusz nowe emocje i doświadczenia. W larpie "Dziwadełko" wcielili się w małych, aczkolwiek bardzo dzielnych śmiałków poznających tajemnicę niepokojącej maszyny. Ich odkrycia zmieniły nie tylko ich samych, ale też krainę, w której mieszkają. W innym miejscu i w innym czasie odbył się larp "All Kings Man" opowiadający o przyszłości, w której niekończące się wojny i szalejące monstra wykańczają ludzkość. Grupka śmiałków zamknięta w barze starała się przywrócić porządek i odnowić władzę w upadającym świecie. Nie zabrakło także cyberpunkowych doświadczeń. Larp "Kontener A" był trudną misją specjalną dla każdego gracza. Zamknięci w celi więźniowie starali się zdobyć cenne informacje, nawiązywali przyjaźnie, a także zagrali kilka rund w pokera. Herbaciary na każdym kroku dbają o to, by emocje napędzały wydarzenia i dostarczały niezapomnianych wrażeń!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Turnus 4 - w pogoni za przygodą

Turnus 5 - zakończenie

Turnus 4 - ostatnie rozgrywki