Turnus 6 - no to gramy!
Wczoraj odbyły się emocjonujące rozgrywki w juggera i arrowballa, w których wzięły udział wszystkie korpusy.
Zwiadowcy spotkali się przy ognisku, gdzie dostali informacje na temat zbliżającej się karawany Morgaratha. Szykują się więc do zastawienia zasadzki! Na szczęście pierwsze treningi miecza i łuku już za nimi.Szkoła Wilka nieprzerwanie trenuje szermierkę poznając nowe techniki i postawy. Ponadto zgłębiając wiedze alchemiczną, wiedźmini powoli odkrywają tajemnice wioski Wrońce, na mieszkańcach której ciąży klątwa.
Grupa RPG wyruszyła w podróż na odległy i na wpół mityczny Archipelag Demonów. To jedyna możliwość, by odkryć sposób na skończenie kryształowej plagi w całym Lindarze i odkrycie nowych pradawnych Numener. Erpeżki nie wiedzą jeszcze jak niebezpieczna okaże się ich podróż.
Larpowcy przemierzają najróżniejsze światy, aby przeżywać co i rusz nowe emocje i doświadczenia. W larpie "Dziwadełko" wcielili się w małych, aczkolwiek bardzo dzielnych śmiałków poznających tajemnicę niepokojącej maszyny. Ich odkrycia zmieniły nie tylko ich samych, ale też krainę, w której mieszkają. W innym miejscu i w innym czasie odbył się larp "All Kings Man" opowiadający o przyszłości, w której niekończące się wojny i szalejące monstra wykańczają ludzkość. Grupka śmiałków zamknięta w barze starała się przywrócić porządek i odnowić władzę w upadającym świecie. Nie zabrakło także cyberpunkowych doświadczeń. Larp "Kontener A" był trudną misją specjalną dla każdego gracza. Zamknięci w celi więźniowie starali się zdobyć cenne informacje, nawiązywali przyjaźnie, a także zagrali kilka rund w pokera. Herbaciary na każdym kroku dbają o to, by emocje napędzały wydarzenia i dostarczały niezapomnianych wrażeń!
Komentarze
Prześlij komentarz