Turnus 6 - misje fabularne - ostatnie przygody


Drużyna RPG stanęła przed poważnym dylematem zmieniającym zupełnie tory jej misji. Erpegowcy dowiedzieli się, że Misja zlecona im przez Uniwersytet Drzwi miała na celu nie uratowanie, a zniszczenie Lindaru. Postanowili dołączyć do tajemniczej mafii Zielonych Masek, która początkowo była ich wrogami. Przed nimi długa podróż na zaginiony Archipelag.

Larpowcy przemieżają kolejne krainy. W larpie "Koniec Baśni" wcielili się w rolę Baśniowców - postaci z bajek i opowiesci, które trafiły do prawdziwego świata. Muszą zmierzyć się z problemami rzeczywistości, jednocześnie zachowując swoją baśniową naturę. W barze "Zatrute Jabłko" odbyło się spotkanie, które ma zadecydować o losach tej małej społeczności. Niestety nie wszystkie bajki mają szczęśliwe zakończenie...

Zwiadowcy odkryli, że Morgarath tylko udawał, że jest w posiadaniu kalkarów - kazał swoim ludziom przebierać się i zostawiać odpowiednie ślady. Na szczęście udało się zdemaskować jego plan! Zwiadowcy pokonali obóz zbirów odpowiedzialnych za ataki na wioski. Wygląda na to, że zapanował spokój... ale czy na długo?


Szkoła Wilka po ucieczce z koszmaru Ducha Lasu, musiała podjąć najważniejszą decyzją. Czy pomóc wiosce, która widzi ich jako mutantów i odmieńców? Czy zgodzić się na propozycje czarodziejki i chronić własną skórę? Ta chce aby wiedźmini uprowadzili osadników, by mogła na nich przeprowadzać swoje eksperymenty. Którą drogę wybiorą?




GALERIA ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/NRbeCteYHN7bn2Nc9

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Turnus 4 - w pogoni za przygodą

Turnus 5 - zakończenie

Turnus 4 - ostatnie rozgrywki