Turnus 2 - bitwy i misje

 Nadszedł długo oczekiwany dzień, kiedy to wszystkie korpusy wzięły udział w Bitwie 5 Armii.

Wszyscy uczestnicy dzielnie walczyli o to by zdobyć zasoby, które dadzą im przewagę.

Wszyscy wykazali się odwagą podejmując się niełatwych zadań.

Na koniec dnia Kadra Mistrzowska zorganizowała dzielnym wojownikom DISCO NADER WSZYSTKO.  

Były balony, niebieskie języki, serpentyny, lasery i ścianka dla celebrytów. Na deser Mistrz Piano i Mistrzyni Pysia zaprezentowali taniec z ogniami.

Kolejny dzień przyniósł kolejne wyzwania.

Drużyna Mysiej Straży dotarła do Cytadeli Pibblebrook. Napotkała tam kapitana Ormunda i jego szajkę. Są ta nietypowi strażnicy. Nie dbają o zasady. Pomimo swojego ekscentryzmu, są bardzo skuteczni w bronieniu Ostatniej Cytadeli na Zachodzie. Co może kryć to nietypowe miejsce? 

Do Szkoły Wilka dotarły informacje, że niedaleko Wsi Wrońce grasuje potwór. Bardzo szybko okazało się, że potworów może być więcej a nad wioską ciąży tajemnicza klątwa. Najprawdopodobniej maczał w tym swoje palce miejscowy druid Zbyszko. Adepci śledzili go do pobliskiego lasu gdzie okazało się, że druid czerpie siłę od miejscowego ducha.

Szkoła Zwiadowców oyrzymała informację o skradzionej koronie króla Araluenu. Zwiadowcy wybrali się na misję do maga, u którego czekała ich seria wyzwań i zagadek. Zwiadowcy otrzymali informację o tym, że trzeba odzyskać elementy obelisku, aby zdobyć informację dotyczącą ukrycia korony. W późniejszych zadaniach udało im się zdobyć dwa kolejne fragmenty, pokonując siły chaosu i odnajdując zaginiony naszyjnik księżniczki Cassandry.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Turnus 4 - w pogoni za przygodą

Turnus 5 - zakończenie

Turnus 4 - ostatnie rozgrywki